mandag den 17. september 2012

Aflyst



Jeg har haft rigtig meget ondt i hoved idag, så jeg blev desværre nødt til at aflyse min hygge aften med min veninde. Det er rigtig ærgeligt, men jeg har det virkelig ikke godt for tiden.
Jeg håber virkelig, det snart går væk.

Tidligere idag orkede jeg ikke engang at være på nettet, så er det altså slemt.

Nu har jeg siddet på nettet og ordnet forskellige ting.
Casper er nu i biografen med min lillebror.
Så jeg regner med at skal se noget tv om lidt(:

Imorgen skal jeg slappe fuldstændig af, og så håber jeg, jeg får sovet en masse, fordi da jeg lagde mig ind for at sove til middag idag, lå jeg vågnede i 2 timer og prøvede at sove, og jeg kunne bare ikke sove, selvom jeg var så træt. Casper har lukkevagt imorgen, så han skal først møde sent imorgen, så har vi imorgen tidlig sammen(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar