mandag den 10. september 2012

Liebster Blog Awards



Jeg er endnu en gang blevet nomineret til en Liebster Blog Awards.
Denne gang er jeg blevet nomineret af søde Rikke med bloggen Believe in Butterflies

Reglerne er:
Man skal svare på 11 spørgsmål, nominere 11 andre blogge og stille dem 11 spørgsmål.
Jeg har valgt, at dem jeg nominere skal svare på de samme spørgsmål, jeg har svaret på(:

Spørgsmålene:

Hvad skal en blog indholde, før du gider læse den?

Den må meget gerne holde om dyr, men ellers følger jeg nogle blogge, der er meget personlige. Kan godt lide, når man lærer personen bag bloggen at kende(:
Men de blogs jeg følger er meget forskellige. Men de skal skrive ofte. Altså ikke kun 1 gang hver fjortens dag osv.

Hvad kan du ikke leve uden?

Min dejlige kæreste, vores 3 dejlige dyr og computeren.

Beskriv dig selv med 5 ord:

Dyreglad, serie-freak, venlig, bestemmende og pæn.

Hvis du vandt 1 mio. kr. hvad ville du så bruge pengene på?

Jeg ville købe de ting, jeg og Casper ønsker os, tage ud og rejse, købe ting til min familie, og helt klart give penge til Inges Kattehjem. Ville dog ikke bruge alle pengene.

Hvis du havde 3 ønsker, hvad ville du så bruge dem på?

Mig, Casper og dyrene er sunde og raske og bliver ved med at være det, få Freja igen, få mange penge.

Hvis du helt selv kunne bestemme, hvordan dit liv ville se ud om 10 år?

At jeg er blevet rask, så jeg har et arbejde, der har med dyr at gøre, at jeg, Casper og dyrene er sunde og raske, at vi bor i eget hus, og jeg har fået udgivet en bog.


Hvem er dit største idol og hvorfor?

Jeg vil ikke kolde det et idol, men en jeg ser op til. Det er Mille Dinesen. Jeg kan rigtig godt lide hende som skuespiller. Hun spiller sine roller rigtig godt.

Dine facorit tv-serier?

CSI Las Vegas, CSI Miami, CSI New York Bones, Dexter, Medium, og jeg kunne blive ved.

Hvilke dårlige vaner har du?

Drikker for meget cola, spiser ofte for usundt og sover for meget.

Hvad gør dig i dårligt humør?

Hvis jeg ser et program om dyr, hvor de bliver behandler dårligt, læser om noget med dyr, der bliver behandlet dårligt, når jeg har det skidt, og når folk prøver at bestemme, hvordan jeg skal opdrage mine dyr.

Nu til de 11 nominerede:

Creative Tail

FASHION THOUGHTS

Katrine Lionett

MalenePetersen

Mit æble om dagen

Simone

Something Sammi

Vanilla Dreams

My life, my choices.

By Kirsti

Emma Jensen

Håber, I har lyst til at deltage(:

Kram Heidi(:











Ingen kommentarer:

Send en kommentar