søndag den 2. september 2012

Sjove vendinger


Amalie fra bla. Amalies verden og Divaer i junglen er kendt for at sige nogle "dumme" ting engang imellem.

Det er også sket for mig nogle gange.
Og synes selv, de er ret sjove. Og kan godt være, I ikke synes, det lyder så sjovt. Kan godt være, man skulle have været der.

Har valgt at fortælle 2 af dem.
Den første er ret gammel.

Jeg og Casper står i Lidl, og vi skal til og købe noget strudsekød ( inden jeg havde besluttede mig for ikke at spise den slags kød længere.) og så siger jeg:
Skat, er du sikker på gåsen ikke har lidt?"
Casper: Ja, det er jeg, fordi det er en struds."
Og jeg aner ikke, hvorfor jeg sagde en gås, og jeg lagde ikke mærke til, jeg sagde gås.
Ved ikke, hvorfor jeg havde fået ind i hoved, det var en gås. ( Og ved godt, hvordan en gås ser ud)

Den anden er, jeg taler i tlf med min søster. Vi taler om den nye film, der snart kommer i biffen "Den skaldede frisør." Så siger min søster: Ham der spiller James Bond er med i den. Altså ham fra de gamle film."
Mig: "Fra de gamle? Det er da ham der George Clooney, der spiller James Bond i de gamle."
Og helt ærlig, det troede jeg altså. Fordi dagen før havde jeg set Holtewood, hvor nogle troede manden var ham, der spillede James Bond. Og der havde jeg sagt, at det måtte være den nye James Bond de mente. ( Og der tænkte jeg, fordi George Clooney spiller den gamle James Bond."

Jeg er ikke god til det med kendte og skuespillere. Jeg vidste heller ikke engang, hvem Jim Carrey var, før hun fortalte mig, det er ham, der spiller "Masken."

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar