torsdag den 22. november 2012

Underlige drømme



Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har haft en god drøm.
En drøm hvor man vågner op og tænker, " det var en god drøm."
Sådan en har jeg ikke haft i flere måneder. Nok over et halvt år siden.
Og jeg ville helt sikkert kunne huske, hvis jeg havde haft en god drøm, fordi med alle de underlige drømme, jeg drømmer.

Jeg vil kort fortælle jer om de underlige drømme jeg har haft på det seneste:

Jeg drømte, jeg havde kvalme og kastede op. ( Meget kort drøm.)

Jeg drømte, Casper var mig utro, og at jeg skulle til og flytte.

Jeg drømte, jeg mødte en flodhest, hvor den gumlede i min hånd, ( Ok var fedt at være tæt på en flodhest.) men så forsatte drømmen, hvor jeg skulle i biffen med noget af min familie, men filmen var begyndt, så jeg ville ikke i biffen, men det ville min familie, selvom der ikke var meget tilbage af filmen. Jeg prøvede at overtale dem til, vi lod hver med at tage i biffen. Drømte forresten det var en ny Batman film.

Jeg drømte, jeg blev angrebet af en slange, som bed mig 2 gange voldsomt i min hånd, hvor jeg bad min søster om at komme med en kniv for at hugge hoved af den, men jeg blev så nødt til at hugge hoved af den selv. Og så bliver det endnu mere underligt, fordi jeg synes, jeg ser Simba ligge på terassen såret, så jeg vil ud for at aflive ham, så han ikke lider, men pludselig er det slangen, der ligger der. Og så kommer en mus, en skaldede mus, som sådan en rotte uden pels, og så vil jeg slå den ihjel, men så pludselig er det Casper, der er der og ikke min søster. Og han synes, den er så sød, så jeg ikke skal slå den ihjel.

Jeg drømte, at der var en, jeg gik i klasse med, som faldt igennem noget is, så jeg skulle hente hjælp. Mine egen strømper og sko blev våde, fordi ja der var så vådt der på isen. Men jeg fik hentet hjælp.

Jeg drømte, jeg blev uvenner med min veninde.

Det er de drømme, jeg har haft på en uge.
Og de lyder måske ikke af noget, men jeg synes ikke, det var nogle sjove drømme.

Jeg tror, det har noget at gøre med, jeg har det skidt psykisk, og det påvirker mine drømme.

En god drøm for mig ville være, at jeg drømte, at Freja var i live. At det var, som det plejede at være med, at hun var i live, og hun gik og fjollede rundt.

Sådan en drøm har jeg desværre aldrig haft:/

Kram Heidi(:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar