fredag den 2. november 2012

Efter lang tid



For lang tid siden bestilte jeg Pyrus- Alletiders julemand.
Hvor den gik tabt i posten, men jeg fik pengene tilbage.
Så har jeg tøvet lidt med at bestille den igen, men jeg bestilte den tirsdag aften, og jeg fik den allerede idag(:

 
Jeg har bare haft tænkt på at købe den i så lang tid, og nu har jeg endelig fået den(:
Glæder mig så meget til at gå i gang med den.
 
Nu kan jeg strege den af min liste " Ting jeg vil købe i år."
Der kan I se, hvad jeg også kan finde på at købe i år(:
 
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Uh den er bare så super go :D
    Jeg ejer selv
    pyrus alletiders jul - alletiders nisse - allertiders julemand, alletiders evertyr
    og dne sidste nye i samlingen er pyrus alletiders show
    og håber jeg denne jul får fuldend det med filmen pyrus på pletten på dvd (har den på vhs)

    SvarSlet
  2. ej, hvor er du bare heldig(:
    Jeg vil virkelig også gerne have de andre.

    SvarSlet