torsdag den 8. november 2012

Sjove/underlige fact om mig



I starten af november lavede jeg et indlæg med sjove/underlige fact om mig, det indlæg kan I se Her

Nu kommer der lige nogle flere sjove/underlige fact om mig(:

  • Da jeg var yngre strikkede jeg ofte, når jeg besøgte min oldemor. Jeg var ret god til at lave hulmasker.

  • Jeg hader røde pølser.

  • Jeg ser meget sjældent film. Jeg kan meget bedre lide at se serier, hvor der er mange afsnit. Efter en film så er det bare slut, og det synes jeg er træls, at man ikke kan se videre.

  • Jeg ville ønske, jeg havde lysten til at lave mad.

  • Casper synes, jeg er snoppet på det punkt, da han mener, jeg er god til at dømme andre. Jeg synes ikke selv, jeg dømmer andre.

  • Jeg er meget nysgerrig, så hvis jeg og Casper er nogen steder, og nogen diskutere eller taler om noget spændende, beder jeg Casper om at tie stille, så jeg kan lytte.

  • Da Casper flyttede ind i denne lejlighed, var der en sød kat, der boede her i ejendommen, og jeg synes, den lignede lidt min gamle kat, Duchess, så jeg kaldte den for Duchess, men så opdagede jeg en dag, da den kom forbi, at det var en dreng, så jeg begyndte at kalde ham for drenge-Duchess. Katten er desværre flyttet.

  • Engang plukkede min veninde øjenbryn på mig, mens stod hun og snakkede med min søster. Det resulterede i, jeg kom til at mangle halvdelen af det ene øjenbryn.

  • Det første jeg gør om morgnen, når jeg vågner er at kigge på min mobil.

  • Jeg er meget dårlig til det med kendte og deres navne, så engang fortalte min søster noget om Jim Carrey, hvortil jeg spørger, hvem Jim Carrey er. Da hun så fortalte, det var ham, der spillede "Masken" var jeg klar over, hvem det var(:

Håber, I kan lide dette indlæg(:

Kram Heidi(:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar