mandag den 5. november 2012

Ugens planer



I denne uge sker der en del gode ting(:

Mandag: Idag regner jeg med, jeg og Casper skal i Rosengårdscentret, hvor jeg skal have købt en julegave. Så skal vi handle stort ind.

Tirsdag: Casper har lukkevagt. Så skal bare nyde dagen med ham, indtil han skal på arbejde.

Onsdag: Jeg skal være sammen med min veninde, Pernille.

Torsdag: Pakke til om fredagen. Besøge min far og stedmor.

Fredag: På weekend op til min mor og stedfar.

Lørdag: Er vi ved min mor og stedfar. Hvis vejret er godt, skal vi i Hadsund dyrehave.

Søndag: Der tager vi hjem.

Jeg har virkelig glædet mig i så lang tid til, vi skulle besøge min mor og stedfar.
Jeg savner specielt min mors hund, Vaks.

Sidste uge gik rigtig hurtigt, så det håber jeg også denne uge gør, så det hurtigt kan blive fredag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar