onsdag den 14. november 2012

Et hårdt emne



Jeg har det ikke særlig godt for tiden, fordi jeg savner Freja meget.
Jeg savner hende så meget, at det gør helt ondt indeni mig.
Der vil altid mange en del af mig. En del jeg aldrig får tilbage, fordi den del tog Freja med sig, da hun døde.

Når nogle kender nogen, der dør, siger de ofte " Han/ hun er et bedre sted nu."
Men sådan har jeg det ikke med Freja. At være ved mig og Casper er det bedste sted for hende at være.
Freja var ikke syg. Hun havde ingen smerter, så det bedste sted for Freja at være, er ved os.
Ikke for at lyde egoistisk.

Jeg savner at kysse hende, at røre ved hende, bare det at se hende.
Jeg savner at gå ind i et rum, og Freja laver et eller andet sjovt.
Fx. når hun gemmer sig indeni Caspers dyne, og man lige kan se hendes lille hoved.

 
Fuck hvor har jeg det dårligt lige nu.
Jeg mangler denne lille pige i min hverdag.
Jeg elsker at tale om Freja med Casper, fordi der er så mange sjove episoder med hende.
 
Jeg er så glad og taknemmelig for, jeg har de 3 andre dyr.
Simba, Nala og Fox betyder alt for mig, og jeg vil gøre alt for dem.
Men jeg mangler stadigvæk Freja, og det vil jeg altid gøre.
 
Den dag Freja døde er ætset ind i hoved på mig.
Den kører på replay. Jeg ser den om og om igen.
Men da Freja døde, ændrede der sig noget indeni mig.
Jeg er hver dag bange for at miste mine 3 andre dyr.
Jeg er så bange for at Simba og Nala bliver kørt ned.
Og selvom jeg er bange, vil jeg aldrig lade dem blive indekatte, nu når de er udekatte.
Bare så jeg ikke får en kommentar med, at jeg da kan lade hver med at lukke dem ud.
Men det kan jeg ikke. Deres liv er udenfor, fordi det er de vant til, så det tager jeg ikke bare fra dem.
 
I må undskylde I får sådan et indlæg om Freja engang imellem, og nogle af jer er sikkert trætte af det, men så kan jeg bede jer om at lukke øjnene eller gå væk fra dette indlæg, fordi dyrene er en kæmpe del af mit liv, og det vil sige, at de også er en kæmpe del af min blog.
Og det er Freja også.
 
Kram Heidi:(
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar