lørdag den 10. november 2012

Mortens aften



Jeg og Casper har lige været ude og gå en tur ved havnen med Fox og Vaks.
Det var rigtig hyggeligt.
Nu ligger jeg og ordner ting med bloggen. Om lidt skal jeg og Casper se de sidste afsnit af CSI Las Vegas sæson 11.

Jeg er træt. Vi kom sent i seng igår, da jeg var chufør for min mor og stedfar, men det var ikke langt, der hvor jeg skulle køre og hente dem, så det var kun hyggeligt(:
Men idag er jeg træt, fordi jeg kom så sent i seng.

Vi har her til aften fået flæskesteg pga. det er Mortens aften.
Rigtig får man and, men ingen af os udover Casper spiser and, så det blev flæskesteg, og så laver min mor det næsten altid, når vi besøger dem, fordi hun ved, Casper er vild med flæskesteg.
Imorgen får vi så en af mine livretter: Boller i karry.

Idag har jeg bestilt Bones sæson 7. Glæder mig vildt, til vi får den(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar