søndag den 18. november 2012

Et alvorligt indlæg



Dette her indlæg er et af de mere alvorlige indlæg.
For noget tid siden lavede jeg et indlæg med Sarahs blog, hvor jeg synes, I skulle kigge forbi hendes blog. I finder hendes blog Her

Inden jeg lige skriver videre, vil jeg understrege, at Sarah ved, jeg skriver dette indlæg. Hun har selv bedt mig om det, da det vil betyde meget for hende.

I denne uge mistede Sarah sin mor, som døde. Jeg kan ikke forstille mig, hvor hårdt det må være, og det er, som om man gerne vil hjælpe, men der er jo intet, der hjælper i sådan en situation.
Det vigtigste er, man er sammen med sine nærmeste, men intet vil jo hjælpe, når man har mistet en så tæt på.

Men Sarah vil gerne være mere seriøs med sin blogning fremover, og hun vil gerne høre fra andre på sin blog, der har været noget lignende igennem. Og det synes jeg er en rigtig god ide, da jeg vil tro, at det vil være godt at tale med en, der har været noget lignende igennem, så man kan se, man ikke er den eneste, der har været igennem dette her.

Sarah skrev idag et indlæg, hvor hun skrev, hvad der er sket, og hvordan hun har det, og det har hun bedt mig dele med jer. I kan se indlægget Her

Og endnu en gang vil jeg sige, Sarah har en rigtig god blog, som jeg elsker at følge, så jeg synes virkelig, I skal tage et kig forbi hendes blog og bliv fast læser. I kan læse min anmeldelse af Sarahs blog Her Så kan i ligesom få et indtryk af hendes blog.

Kram Heidi:/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar