mandag den 12. november 2012

En blog jeg kan lide



Der er en blog, jeg gerne vil en anbefale.
Det er Sarah, der har bloggen Life of Dozy
Jeg har mødt Sarah en gang, hvor vi var på Baresso, og det var rigtig hyggeligt, og Sarah er en rigtig sød pige.

Jeg elsker at læse hendes blog. Hun skriver bla. lidt om neglelakker, om hvad hun fx. laver i weekenden. Hun skriver også og fortæller, når hun har været til koncert med Tyler Ward.
Alt det hun skriver om er noget, hun går og laver i sin hverdag.
Jeg kan rigtig godt lide, at det er så forskellige ting, hun skriver om.
Fordi så er man spændt på, hvad næste indlæg kommer til at handle om.

Jeg synes helt sikkert, I skal kigge forbi hendes blog, fordi den er helt klart et klik værd(:
I finder hendes blog Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Den blog vil jeg da lige kigge forbi :-)
    - Følger stadig med!

    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak fordi du stadigvæk følger med(:
    Synes helt klart, du skal kigge forbi hendes blog.

    SvarSlet