lørdag den 24. november 2012

Party uartig



Sikke en god aften/nat jeg havde igår.
Vi startede først på en bar, og der fik jeg 2 drinks.
Hvor smager sådan nogle drinks bare godt.

 
Min første drink
 
Bagefter tog vi hen på en anden bar.
Og der mødte jeg faktisk Caspers lillebror.
Det var lidt sjovt. Han var overrasket over at se mig, og han spurgte også, hvor
Casper var henne.
Der fik jeg 2 mokai.
Og så fik jeg faktisk ikke mere at drikke.
Jeg smagte lidt på de andres, fordi de vidste, jeg ikke rigtig havde smagt drinks og sådan før,
så de var utrolig søde til at sige, at jeg lige skulle smage deres.
Jeg følte mig rigtig velkommen, fordi Pernilles veninder talte med mig og sådan,
og det var bare så dejligt(:
 
 
Mig og Pernille
 
Jeg blev hentet af Casper ved 3 tiden om natten.
Og da jeg kom ned og ligge, kunne jeg godt mærke, jeg havde drukket.
Nu er det jo 2 år siden, jeg sidst var fuld og har drukket "så meget"
Så nok derfor jeg kunne mærke det, selvom det kun var 4 drinks, jeg havde fået.
 
Da jeg vågnede tidligere i morges, havde jeg det så dårligt.
Kvalme, ondt i maven, fryste så meget, selvom jeg havde skruet en del op for radiatoren, og jeg havde ondt i mit ene øre.
Det var heldigvis gået over, da jeg vågnede senere.
Jeg har stadig ondt i maven, men det er ikke slemt.
Så det er faktisk anden gang, jeg har tømmermænd.
Er så glad for, jeg ikke har ondt i ryggen, som jeg plejer, når jeg har drukket.
 
Nu vil jeg snart ind og sove igen, da jeg ikke har fået mere end 6 timers søvn i nat.
Casper får heldigvis fri klokken fire idag.
Det er dejligt.
 
Jeg har haft en rigtig hyggelig aften, og jeg er så glad for, jeg kom med i byen(:
 
Kram Heidi(:
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar