tirsdag den 20. november 2012

Denne fantastiske følelse



Når jeg ser på Simba, Nala og Fox bliver jeg varm indeni.
Jeg føler mig som verdens heldigste mor.
At jeg har disse 3 dyr, ja den følelse er ubeskrivelig.

De betyder alt for mig. Jeg elsker at tale om dem, jeg elsker, når folk roser dem, jeg elsker at sidde/ligge og se på dem.

Jeg elsker at sidde og se på Nala, der ligger og slikker sig, eller Simba der ligger i håndvasken og sover, eller Fox der løber på det grønne område.



For nogle er de bare helt almindelig dyr, men for mig er de så meget mere end det.
Jeg ser deres personlighed. Jeg kender mine dyr.

Som fx. hver gang vi skal spise, så kommer enten Simba og Nala og vil ind, og det er altid lige til spisetid.
Eller når vi får chips, så kommer Simba, og han gør alt for at få fat i en chips.



Noget der gør mig rigtig sur, ( og som jeg ikke har oplevet særlig tit) er, når folk taler dårligt om mine dyr. Jeg vil altid beskytte mine dyr og forsvare dem. Om det ender med, jeg bliver uvenner med en, så vil jeg altid forsvare mine dyr.
Folk skal ikke tale grimt om mine dyr. Og sådan er det bare.



Når jeg skal sove, og en af dyrene kommer og ligger sig på min dyne mellem mine ankler, så føler jeg mig helt tryg, og så kan jeg falde godt i søvn.
Elsker den følelese.

Disse 3 dyr er bare så fantastiske. Og deres personlighed, ja alle burde have fornøjelsen af at opleve vores dyr, fordi de er bare så skønne, og så laver de så mange sjove ting, at jeg kunne skrive en hel bog om, hvad de går og finder på.

Kram en stolt mor<3

5 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder! :P Elsker især det af dig og Simba :)

    SvarSlet
  2. Har kigget lidt på din blog nu og synes den er vildt fed!
    Er også lige blevet fast læser af dig, da jeg synes du blogger om nogle interessante ting :-)
    - Hvis du har lyst kunne du også lige kigge forbi min blog og smide en kommentar og evt. blive fast læser. Det skal dog lige siges, at jeg først lige har oprettet min blog, så der er ikke så meget endnu, men det kommer ;-)

    http://lifeseenfromtwoeyes.blogspot.dk/
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg bliver straks fast læser hos dig også(:

      Slet
  3. Hvor er det nogle søde katte du har dig :-)

    SvarSlet