torsdag den 8. november 2012

Anmeldelse af makeup



Idag vil jeg anmelde noget forskelligt makeup fra Shop CICI
I kan se i mit indlæg fra igår, hvad jeg har skrevet om deres makeup produkter.
Se indlægget Her

Jeg vil lige nævne igen, at man kan booke en makeup aftnen, hvor man inviterer mellem 10-15 veninder, hvor en af deres sælgere kommer ud og viser makeup'en frem, samt viser hvordan man ligger en makeup. Værtinden ( hende der har booket aftnen) får 10% af det, der bliver solgt for den aftnen, som så kan modregnes hendes køb.


Jeg vil starte med at anmelde disse 2 puddere.


Jeg har prøvet begge 2, men den til højre passer bedst til min hudtype.
Den er bare så god. Før brugte jeg ikke pudder, fordi har hørt flere fortælle, at det var svært at finde en, der passede til ens hud og samtidig var god.
Så jeg blev virkelig positiv overrasket over denne pudder.
Jeg får mere farve i ansigtet uden, det ser alt  for voldsomt ud.
Jeg brugte førhen Nilens jord pulver pudder, og det tog lang tid at lægge den på, samtidig med, der hurtig kunne komme mere farve det ene sted end det andet, og sådan er det ikke med denne pudder.
Den er hurtig og lægge, og ser ens ud over det hele.
Når denne er brugt op, vil jeg helt sikkert købe en ny hos Shop CICI
Og så er det et KÆMPE plus, at den ikke er testet på dyr.
Og så er den billig. Den koster kun 50 kr.
I finder pudderen til venstre Her
I finder pudderen til højre Her

 
På dette billede har jeg pudderen på, og jeg synes, jeg ser dejlig brun ud på en ikke voldsom måde(:
 
 
Det andet jeg vil anmelde er disse 3 blush/rouge
 
Dem bruger jeg udenpå pudderen til lige at give kinderne lidt ekstra farve, men jeg bruger dem også, når jeg ikke har pudder på til stadigvæk give kinderne lidt ekstra farve, og den til højre nederst bruger jeg også, hvis jeg har en bums, der skal dækkes eller en anden urenhed.
 
I finder den til højre nederst på billede Her
I finder den til venstre nederst Her
I finder den øverste Her
 
Den sidste ting jeg vil anmelde idag er 2 læbepomader.
 
 
Jeg bruger læbepomade hver dag og flere gange om dagen.
Når vi skal nogen steder, har jeg altid en læbepomade med i tasken.
Selv om natten bruger jeg læbepomade.
Jeg bruger altid det samme mærke, så jeg var meget spændt på at prøve dem her, og jeg
har intet dårligt at sige om dem. De var gode, og de fungerede rigtig fint, ligesom de andre jeg plejer at bruge. Jeg har ikke brugt de andre, siden jeg fik de her.
I finder læbepomaderne Her
 
Udover læbepomader har de også læbebalcam med forskellige frugtsmag.
I finder dem Her
 
Kram Heidi(:
 
Dette indlæg er sponsoreret
 
 
 
 
 
 
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar