torsdag den 29. november 2012

Lidt blandet



Imorges vågnede jeg allerede kl. 8, og så kunne jeg bare ikke sove mere, selvom jeg var træt.
Så gik jeg og Casper en dejlig lang morgentur med Fox.
Det var ret koldt, men det var hyggeligt.

Igår fik vi ikke gjort rent, fordi det endte med, jeg blev nødt til at sove midt på dagen, fordi jeg var så træt.
Men idag skal vi gøre rent. I eftermiddag skal vi lave vores juledekoration til vores kalenderlys, og vi skal pynte op.
Føler, jeg har ventet i 100 år på at pynte på.
Jeg elsker det. Jeg glæder mig så meget til at alt vores skønne julepynt igen(:

Nala har fanget en mus, og den ligger og "pynter" på terassen, fordi spise den, vil hun åbenbart ikke.
Så den skal Casper fjerne senere, fordi det ikke særligt lækkert.

Imorgen skal jeg ned på min fars arbejde, hvor han har 25 års jubilæum.
Det glæder jeg mig meget til. Så jeg ved ikke, hvor meget jeg lige får skrevet imorgen.

Vi skal også handle idag. Vi skal handle ind til aftensmad. Vi skal have nogle specielle boller/fluets med kylling, salat og sådan.

Husk nu at deltage i min nye give away, hvor man kan vinde et sæt lygter til cyklen fra Reelight.
I finder give awayen Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar