fredag den 16. november 2012

Årh min lille pige



Når det kommer til mine dyr, er jeg MEGET pylret.
Og det har resulteret i, at vi nogen gange er taget lidt for hurtig afsted til dyrelægen, hvor det så har vist sig, at det var forsvundet.
Fx. da jeg tog Simba til dyrelægen en tidlig morgen, fordi han humpede på sit ben.
Da jeg kom til dyrelægen, var det væk.
Men han var stadigvæk øm, så han fik smertestillende.

Men da jeg gik tur med Fox ( Og Nala)
Nala følger ofte med, så kunne jeg se, hendes øje var mere lukket end det andet, men det tænkte jeg ikke sådan videre over.
Da jeg sidder her i sofaen lige før, kommer hun op til mig, og der kan jeg se, hende øje er lukket, og kan godt være, det øjenbetændelse, men det ikke sådan en øjenbetændelse, jeg har set ved andre katte før.
Der er ikke noget snask eller noget. Simba har lidt meget af øjenbetændelse, så jeg ved, hvordan en øjenbetændelse ved katte ser ud. Nå men hun havde svært ved at åbne sit ene øje, og når hun prøvede, lukkede hun øjet igen.



Men jeg har talt med Casper, og vi ser lige tiden an til senere på dagen.
Nok også fordi Casper har bilen på arbejde, og jeg ville ikke kunne komme derud alene, så han skal også have mulighed for at kunne gå fra sit arbejde.

Men nu ser vi tiden an, og jeg håber, det bliver bedre af sig selv.
Selvom det er svært at slå kold vand i blodet nu, hvor jeg mest har lyst til at fare afsted til dyrelægen med det samme, må jeg tage den med ro.
Fordi er også træls, vi tager afsted, og det så pludselig forsvinder.

Men når er mine små dyr, så er jeg bare pylret.
Jeg fik engang af vide at dyrelægen, at jeg havde et godt hjerte, fordi jeg havde været bekymret for Simba, og at jeg sagde, jeg ikke kunne holde ud at se ham sådan.

Kram en bekymret mor:(

6 kommentarer:

  1. Årh, hun er bare så smuk. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Ja, hun er virkelig en smuk lille pige(:

    SvarSlet
  3. Jeg kender det godt selv. Når min kat opfører sig lidt anderledes, fx er meget træt så tror jeg også bare det værste med det sammme. Men jeg prøver også at tage den med ro når det er :)

    bykatinka.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det ikke kun mig, der har det sådan(:

      Slet