lørdag den 3. november 2012

En sove-dag



Jeg føler næsten ikke, jeg har lavet andet end at sove idag.
Men det er nok fordi, jeg næsten også har sovet hele dagen.
Jeg har dog set Pyrus og talt i tlf med min mor.
Hvor er det bare hyggeligt at se Pyrus igen.


Og så da Casper kom hjem fra arbejde, lavede jeg pandekager(:
Vi har siddet og set CSI Las Vegas. Iih hvor er den bare god, den serie.

Imorgen skal vi, udover handle stort ind i bilka, hvor jeg skal købe strømper.
Hader at købe strømper, da jeg er så "sippet" med strømper.
Casper har heldigvis fri imorgen. Det er dejligt(:


Siden vi har stillet uret en time tilbage, har jeg været så træt om aftnen, og jeg har sovet dårligt om natten. Ved så ikke, om det med at sove dårligt om natten har noget med det at gøre, men det startede ihverfaldt den aften, hvor uret blev stillet en time tilbage.

Husk I meget gerne må gå ind og synes godt om min facebook side, som I finder Her

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Har det lidt på samme måde med at være træt efter at uret er øget tilbage. Jeg kunne også sove hele tiden! Det er nu også lækkert nok bare at have en sove dag nogen gange :)

    Karina
    Karinadue.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, det er også dejligt at have sådan en sove dag engang imellem. Synes ofte bare, jeg sover så meget, så i længden kan det godt være træls:/
    Men det er nok bare, fordi man skal vænne sig til, at tiden er stillet tilbage.

    SvarSlet