mandag den 26. november 2012

Dejlig hygge dag



I morges gik vi en dejlig tur med Fox.
Hvor er det dog koldt udenfor.

Vi har lige været over i Max Zoo, hvor jeg er blevet medlem af Poteklubben, fordi så får man en sok til sit dyr, som så får en adventsgave hver søndag.
Så Fox får en sok derover.
Kattene gør ikke, men der køber vi så noget ekstra til dem, men de ville heller ikke have legetøj, det kun noget bestemt legetøj, Nala vil lege med, og Simba vil ikke lege, så Fox får mere ud af det(:
Så får de lidt ekstra godbider den dag.



Idag skal vi bage boller, og der bager vi en ekstra potion, så vi har nogle boller til fryseren.
Mmm, elsker når man har bagte ting i fryseren, man lige kan tø op.

Jeg håber på, jeg får læst videre i min bog idag.
Jeg er snart færdig med den(:
Og senere skal vi igen ud og gå en dejlig lang tur med Fox(:

Så det er en dejlig hygge dag idag(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer: