lørdag den 10. november 2012

Min nye Louis Vuitton pung



Nogle af jer ved, jeg havde en Louis Vuitton pung, men den var ved at gå godt og grundig i stykker, men min mor havde fundet en ny på genbrugen.
Og jeg blev så lykkelig, da jeg hørte, jeg gerne måtte få den.

Den er ægte, og det ved jeg bla. fordi det der nr. som står i tasker osv også står i pungen.

 
 
Jeg er så vild med den.
Jeg elsker at man ved Louis Vuitton kan mærke, hvor god kvalitet det er, og at man kan se det.
Jeg har fået skiftet den ud med den gamle. Det var lige ved, der ikke var plads til alle mine kort.
Og jeg går ikke op i, at nogle af mine Louis Vuitton ting har været brugt.
Jeg er bare glad for, jeg ejer så meget Louis Vuitton.
Fordi jeg ville aldrig have råd til at købe så meget Louis Vuitton ting selv.
Men også fordi jeg er på nogle punkter nærrig, og så begynder jeg at tænke " Hvor mange ting ville jeg kunne få for de penge osv osv."
Jeg er bare så glad for den, at det ikke kan beskrives(:
 
Kram Heidi(:
 

3 kommentarer:

  1. Den er fin... Men er ret sikker på at det er en kopi af cherry blossom red. Og "LV" bagved er større på en original...
    Men hvis du er glad for den er det jo godt. Men ægte det tvivler jeg på at den er.

    SvarSlet
  2. Det tror jeg ikke, den er.
    Og for mig er det, det vigtigste.
    Nu er det os svært for andre at se på et billede, om den er ægte eller ej.
    Og jeg har ALDRIG oplevet en fake ting med et kontrol nr.

    SvarSlet