torsdag den 23. august 2018

Weekendophold i København


Charlottehaven har hotellejligheder i København som er møbleret. Der er både eget køkken og badeværelset. Der er også et soveværelset og stue. Hotellejlighederne varierer i størrelse.
På hotellet har de både et fitnesscenter og et wellnessområde, hvor man fx kan gå til morgensvømning.
Derudover er der også en cafe, hvor man nyde en kold smoothie, en let frokost eller aftensmaden.

Hotellejlighederne ligger på Østerbro, så man har direkte adgang til de mange muligheder, som København tilbyder.
At bruge Charlottehaven er en oplagt mulighed, hvis man skal på weekendophold til København.

Der er rigtig mange spændende ting at opleve i København og bare på Sjælland generelt.

Der er der, hvor Huset på Christianshavn er optaget, Den Lille Havfrue og Tivoli.
Jeg har ikke selv set Den Lille Havfrue. Den vil jeg gerne prøve og se på et tidspunkt.
Og jeg har set der, hvor Huset på Christianshavn er optaget, og det var en stor oplevelse, da jeg nemlig er helt vild med den serie.
Tivoli er så smukt op til jul. Jeg vil gerne vise Brian tivoliet en gang op til jul, da det er så smukt.

Hvis I skal på et weekendophold i København, så kan jeg klart anbefale jer at kigge forbi Charlottehavens hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar