mandag den 27. august 2018

Flotte lænestole


Hos Ilva har de nogen rigtig flotte lænestole

Jeg kan godt lide en lænestol, der er en "rigtig flyder". En man rigtig kan slappe af i, mens man ser en film eller læse i en bog.

Jeg har fundet to, som jeg rigtig godt kan lide.





De er begge rigtig flotte. Og hvis man lige har en puf til under benene, så tror jeg, at de er rigtig gode.
Jeg kan godt lide stilen på dem begge to.

Hos Ilva har de lige nu tilbud på mange af deres lænestole. På den øverste lænestol kan man lige nu spare 14 %. Man sparer 1000kr. på den.

Man kan også spare 25 % og 33 % på nogen af deres andre lænestole.

Hvis man er til lænestole, der er mere farverige eller med mønstret stof, så har de også sådan nogen lænestole. Så der er stor mulighed for at finde en lænestol, der passer ind i ens hjem og til ens stil.

Brian har en god lænestol, der minder lidt om den nederste på udseendet. Ved Brians kan man læne den tilbage, og der er en puf til benene. Så sidder man rigtig godt.
Jeg har selv en lænestol hjemme ved mig selv, og den er virkelig også god.

Men jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar