onsdag den 15. august 2018

Storbyferie


Af ferier kan jeg nok bedst lide en storbyferie.
Men jeg har heller ikke prøvet andet. Altså her tænker jeg på udenlandske ferier.
Jeg har ikke prøvet en badeferie.
Så jeg går bare ud fra, hvad jeg har oplevet.

Spies.dk har mange storbyferier

De har blandt andet ferier til London, Paris og Prag.
Hvis man klikker sig ind på fx London, så kan du læse om, hvordan vejret er i London, du kan læse om hvilke shopping muligheder, der er, og hvilke seværdigheder, der er og meget andet.



Dette billede er et, som jeg tog, da jeg var i London.

Jeg vil rigtig meget gerne tilbage til London. Den by ramte mig virkelig. Jeg er virkelig vild med den.
Den stemning, der er i London, og at folk er så flinke. Det er jeg vild med.

Jeg vil rigtig gerne vise London til Brian. Han har nemlig ikke været i London før. Så det vil jeg virkelig gerne på et tidspunkt. Der er så mange ting, som jeg gerne vil vise ham. Men også mange ting, som jeg ikke fik set, da jeg var derover.
Hvis vi skal af sted, så tænker jeg, at det engang bliver en forlænget weekend.
Men hvornår, det ved jeg ikke. Men jeg skal helt sikkert til London en gang igen.

Har I før været i London(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar