onsdag den 8. august 2018

En god sommer


Jeg synes, at det har været en rigtig god sommer. Den er selvfølgelig ikke slut endnu, men indtil videre har den været rigtig god. Den har også været stresset, da vi har skulle rigtig meget. Blandt andet har vi byttet rundt på børneværelserne, og det brugte vi 2,5 uge på, da der skulle nyt gulv på og males osv.

Men jeg har lært at lave kold kartoffelsalat. Jeg kan ikke lide kold kartoffelsalat, men Brian er vild med det. Så det har jeg lært. Vi har haft besøg af min veninde, Camilla og hendes kæreste. De har mødt Brians børn for første gang. Vi har været i Madsby Parken og i Legoland.











Vi har spillet minigolf, været ude og spise, grillet, haft besøg af Brians familie og været på kræmmermarked og meget andet.

Vi har spist masser af lækkert frugt som vandmelon, kirsebær og jordbær. Jeg har haft lavet koldskål.



Det har været en rigtig dejlig sommer, som jeg virkelig har nydt.
Jeg har også fået ligget i hængekøjen og fået læst en del. Elsker at slappe af i hængekøjen i Brians have. Det er så dejligt afslappende.

Har I haft en god sommer(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar