onsdag den 15. august 2018

Ferie i Danmark


Et sted, som jeg en gang før har været på ferie, og som jeg gerne vil besøge igen, det er Bornholm.
Men det er 10 år siden, at jeg var der. Og det var første gang, at jeg var der.

Hos DanCenter har de mange sommerhuse på Bornholm
De har blandt andet sommerhuse, hvor man gerne må have dyr med i. Jeg vil nemlig gerne have Fox med, hvis jeg skal til Bornholm.
De har sommerhuse, hvor der er sauna, spa eller pool.
De har store og små sommerhuse, så man kan finde et, der passer i størrelsen med det antal mennesker, som man skal af sted.

Når man kigger på deres sommerhuse og går ind på et specifikt sommerhus, så kan man se hvor langt, der er til vandet, om man må have dyr med, og om der er internet inkluderet.
Så det er nemt og overskueligt lige hurtigt at læse om hvert sommerhuse.

Hvis jeg skal til Bornholm, så skal det helt klart være i sommerhus.

Jeg vil gerne gense Hammershus og Dueodde strand. Og så er der mange andre ting, som jeg gerne vil se, som jeg ikke fik set, da jeg var derover.

Hvis I har nogen gode forslag til, hvad man skal se, når man er på Bornholm, så må I meget gerne skrive det. Det vil være dejligt at få lidt ideer(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar