onsdag den 22. august 2018

Lækkert boligtilbehør


Hos Biva.dk har de en masse lækkert boligtilbehør

Jeg har fundet nogen ting, som jeg rigtig godt kan lide derfra.







Jeg kan rigtig godt lide disse tre ting. Det er ting, der passer til min stil.
De har rigtig mange flotte ting derinde. Når man køber noget inde på deres hjemmeside, så er der gratis fragt. Det elsker jeg, når der er.

Hos Biva.dk kan du finde både lamper, sofaer, senge, madrasser, skabe, puder, billeder og børnemøbler samt meget andet.

Lige nu har de "Fødselsdagstilbud", hvor man kan spare op til 50 % på nogen af deres varer. Det er mest møbler som sofaer, senge, spiseborde, sofaborde og spisebordsstole, som er på udsalg. Altså der er også lidt lamper og lidt andet småt boligtilbehør, der er på tilbud, men det er mest de større møbler.

Men de har virkelig mange lækre ting, så jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi hjemmesiden(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar