torsdag den 23. august 2018

A Quiet Place


En film, som jeg ikke nåede at få set i biografen, det er A Quiet Place
Jeg synes, at den lød rigtig god. Det er en gyser. Og jeg kan rigtig godt lide gysere.
Men nu har jeg set, at man kan leje og købe den inde på Blockbuster.

Den skal jeg helt sikkert se på et tidspunkt.



Blockbuster bruger jeg okay ofte. De har nemlig mange gamle film, som jeg ikke havde set i mange år, som jeg gerne ville gense. Men de får også hurtigt de nye film ind. Så hvis man ikke lige har fået set en film i biografen, så skal man bare holde øje inde på Blockbuster, da de hurtigt kommer op der.

Min mor bruger også Blockbuster en del. Man skal ikke betale for at have en konto derinde.
Og så er det utrolig nemt at leje film derinde.

Hvis I har fået set A Quiet Place, så må I gerne skrive, hvad I synes om den(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar