tirsdag den 14. august 2018

Udsalg på lækkert tøj


Lige nu har Johsfashion.dk udsalg på noget af deres lækre modetøj

Man kan spare 30 % på en del af deres tøj.
Jeg har fundet et par stykker tøj, som er på tilbud, og som jeg rigtig godt kan lide.





Jeg kan rigtig godt lide disse to trøjer. Jeg har selv en skjorte, som minder om den øverste.
Og den er jeg rigtig glad for. Og så kan jeg rigtig godt lide farven på den sidste trøje.
Jeg kan rigtig godt lide lyserød nemlig.

Men man kan lige nu spare 30 % på disse to trøjer.
Skjorten er fra mærket Masai, og den lyserøde trøje er fra mærket Betty Barclay.

Johsfashion.dk sælger som sagt modetøj, og de sælger tøj fra kendte mærker, som er kendt for deres gode kvalitet og flotte design. Jeg er i hvert fald vild med en del af deres tøj.

Jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi deres hjemmeside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar