mandag den 20. august 2018

Flotte havemøbler


Hos IDEmøbler har de et stort udvalg af flotte havemøbler

Jeg kan specielt godt lide mange af deres loungemøbler.
De har nogen flotte liggestole, som jeg er vild med. Men de har også andre loungemøbler, som jeg er vilde med.



Jeg synes, at dette loungesæt er rigtig flot. Jeg synes, at det ser så hyggeligt ud på billedet.
Jeg kan lige forstille mig at sidde der og læse i en god bog med en god smoothie på bordet.

Hos IDEmøbler har de også haveborde og havestole. Man kan både købe haveborde og havestole som et sæt, men man kan også købe dem separat, hvis man nu kun vil have et nyt havebord eller kun have nye havestole.

De har også havemøbler som loungepuffe. De er virkelig også fine.

Jeg er bare vild med mange af deres havemøbler. Jeg håber, at sommervejret snart kommer tilbage, så jeg kan sidde noget mere udenfor og læse i en bog(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar