tirsdag den 14. august 2018

Gode råd til dating på nettet


Jeg har næsten altid fundet mine kæreste gennem internettet. Der er kun en kæreste, som var en ungdomskæreste, som jeg ikke fandt igennem nettet.

Jeg har samlet nogen gode råd til dating på nettet

Nogen synes måske, at nogen af rådene siger sig selv, men det er ikke altid, at man lige tænker over sådan nogen ting.

Så her er lidt af mine gode råd og erfaringer:

  • Sørg for at have en god profiltekst.
Man behøver ikke være en god skribent for at kunne skrive en god profiltekst. Men en god profiltekst gør bare, at man kan læse, om personen er noget for en, om man har noget tilfælles, og det er en god måde at starte en besked på med, at man kan se, at man har det og der tilfælles.
Nogen siger, at så har man intet at skrive om, hvis man skriver en profiltekst, men man behøver ikke skrive en hel roman, men bare lige, hvad man kan lide at lave, som at gå ture, se en god serie, går til badminton osv.

  • At have mere end 1 billede på sin profil.
Det er godt at have mere end 1 billede af sig selv på sin profil.
Fordi jeg har oplevet, at skrive med en, og så var det ene billede bare rigtig godt taget, eller billedet var 5 år gammelt, og det er lidt øv. Det lyder virkelig egoistisk, men man skal også kunne synes, at den man skriver med har et glimt i øjet, eller tiltrækker en. Og det kan man nogen gange godt have svært ved at se på et billede.

  • At have et billede af sig selv i helfigur.
Jeg havde ikke selv tænkt på at have et billede af mig selv i helfigur. Det var først, da en fyr skrev det, at jeg begyndte at tænke over, at jeg nok burde have et af mig i helfigur. Det er der åbenbart mange, der går op i.

Og så er det selvfølgelig altid vigtigt at have fornuften med, når man dater online.

I dag findes der flere forskellige datingsider på nettet, og nogen er bedre end andre.
Det er godt at vælge en datingside, der er stor og kendt, da der er flere mennesker inde på sådan en side, og derfor er der større mulighed for at komme til at skrive med nogen, som man har nogen fælles interesser med.

Single.dk er en af de førende datingsider i Danmark. Den har mange brugere derinde. Man kan samtidig have deres app på sin telefon, så man ikke skal ind og tjekke på computeren hele tiden.

Men det er bare med at kaste sig ud i det at have en datingside(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar