mandag den 20. august 2018

Sommerhus i Skagen


Jeg har en gang været i Skagen. Det var kun i en dag. Jeg var ude og se Grenen, og jeg kørte med Sandormen, eller hvad den nu hedder. Det er en traktor med en form for busanhænger på, som kører en ud til Grenen.
Bagefter var jeg nede i byen og kigge i butikker. Jeg havde Fox med den dag. Han var dengang bare en lille baby. Det var den første sommer, hvor jeg havde ham.

Men jeg kunne godt tænke mig at komme i sommerhus ved Skagen.
DanCenter har et stort udvalg af sommerhuse i Skagen

De har både store og små sommerhuse. De har nogen, der ligger tæt på vandet, og nogen der ligger tæt på byen. Så man kan næsten få det, som man ønsker det. De har nogen få sommerhuse, hvor man gerne må have dyr med i.



Man kan næsten kun lige se Fox på billedet. Han er under et halvt år gammel på billede.
Han var så lille den gang.

Jeg fik ikke set så meget af Skagen, så jeg vil gerne prøve og besøge Skagen igen på et tidspunkt.
Der er sikkert en masse at se endnu(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar