tirsdag den 14. august 2018

Når jeg skal bage kage


Når jeg skal bage kage, så kan jeg godt lide at bruge silikoneforme til bagning
Det gør det nemmere at bage en kage, når man bruger en silikoneform.
Det kan fx være en rund silikoneform. Når man skal have kagen ud af formen, så undgår man, at den knækker, eller at bunden sidder fast, fordi den er blevet lidt brændt på.

Jeg bagte en gang en chokoladekage, og da jeg skulle tage den ud af formen, så sad noget af bunden fast. Det var virkelig øv.

Når man bager cupcakes, så kan man også bruge muffins i silikone. Så er de nemme at få ud af formene, og de er stadigvæk pæne og har bevaret sin form.

Hos Silcofa kan I læse meget mere omkring det at bruge silikoneforme til bagning. I kan læse lidt om hvilke fordele, der er ved det.

De har også silikone bagemåtter og måtter til, hvis man skal lave bolsjer. Men det kan I også læse om inde på deres hjemmeside.

Jeg har overvejet, om jeg skal bage en gulerodskage i aften. Vi har nogen gulerødder fra haven nemlig. Men jeg overvejer også at bage nogen gulerodsboller, så vi har boller til weekenden, når Brians børn kommer.
Men jeg har også lyst til gulerodskage, men det kan være, at jeg ender med at bage begge dele.

Nu må jeg se, hvad jeg lige har lyst til(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar