mandag den 20. august 2018

Flotte og anderledes lamper


For at gøre ens hjem personligt og varmt, så kan man fx bruge lamper. Lamper kan enten være en rød tråd igennem ens hjem, hvis det er lamper fra samme serie, som man har over hele huset.

Jeg kan godt lide lamper, der er lidt anderledes. Og det er den stil, som jeg godt kan lide, og det synes jeg, giver en personlig indretning. Og det er at gøre ens hjem personligt på.

Hos Ilva.dk har de et stort udvalg af lamper

Jeg har fundet to lamper, som jeg rigtig godt kan lide.



Jeg kan rigtig godt lide denne natlampe eller væglampe, som den rigtig hedder.
Jeg kan godt lide, at man kan ligge en mobil eller en bog. Hvis man ikke har plads til et natbord, så er denne lampe rigtig god.



Jeg kan rigtig godt lide denne gulvlampe. Selve lampen er enkel, men den er samtidig anderledes på grund af den store bue.
Jeg synes, at den er så flot.

Hos Ilva.dk har de både gulvlamper, loftslamper og lampeskærme samt mange andre lamper.
De har både lamper i den lidt dyre ende men også lamper i den billige ende. Så uanset om man vil bruge mange penge på en lampe eller ej, så kan man sagtens købe en lampe hos dem.

De har lige nu udsalg på nogen af deres lamper(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar