mandag den 27. august 2018

Billige rejser


Hos Spies har de billige rejser
De har noget, der hedder en budgetplanlægger. Der kan man taste ind hvor meget, at ens feriebudget er på, om man skal rejse om vinteren eller sommeren, hvor mange man skal af sted, hvor man vil rejse fra og til samt hvor længe, man skal være der. Så dukker der rejser frem, der passer til ens budget og ens ønsker.

Hvis man bare gerne vil på ferie, og man ikke har noget imod at rejse hurtigt, så kan man vælge en af deres afbudsrejser. Der kan man vælge fx at, det kun skal være fly, at det skal være fly + hotel, hvor man selv vælger hotellet, eller om det skal være fly + hotel, hvor de vælger et hotel.
De har nogen, hvor man skal rejse om et par dage, men de har også afbudsrejser, hvor det først er om 14 dage.

Jeg har kun hørt godt om Spies, og jeg har hørt en masse om deres afbudsrejser.
Jeg har aldrig selv prøvet en afbudsrejser. Og jeg kan måske godt finde på at prøve det på et tidspunkt. Men så skal det være en af dem, hvor der er mindst 14 dage til. Jeg kan godt lide at planlægge ferien, også fordi jeg ikke er så god til nye ting, så jeg kan godt lide at vænne mig til tanken om at skulle af sted osv.
Men hvis man godt kan lide en spontan rejse, så er deres afbudsrejser et virkelig godt valg.

Derudover har de også ferier til storbyer og krydstogt. De har også hoteller.

Jeg kan godt lide den måde hjemmesiden er sat op på. Den er nem og overskuelig.
Når man kigger på rejser, så får man et nemt og hurtigt overblik over de forskellige rejser som over hoteller osv.

Har I prøvet en afbudsrejse før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar