tirsdag den 14. august 2018

Flotte gyngestole


Jeg har altid godt kunne tænke mig en gyngestol. Der er bare et eller andet beroligende ved at sidde i en gyngestol og gynge lidt frem og tilbage.

Hos Biva.dk sælger de blandt andet møbler.
De har nogen rigtig flotte gyngestole

Jeg har fundet to, som jeg rigtig godt kan lide.





Jeg synes, at disse to gyngestole er så flotte. Og så ser de bløde ud i forhold til de klassiske gyngestole i træ. Jeg kan godt lide, at de ligner en almindelig lænestol. Det synes jeg ser fedt ud.
Og så synes jeg, at de passer ind i forskellige indretningsstile, da de er lidt neutrale.

Men hvis man leder efter en mere klassisk gyngestol i træ, så har Biva.dk også det. De har et fint udvalg af forskellige gyngestole, som er i forskellige materialer og farver. Så der er stor mulighed for at finde en, der passer ind i ens indretningsstil.

Et plus ved at handle på Biva.dk udover selvfølgelig at få varer af god kvalitet, det er, at de altid har gratis fragt(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar