onsdag den 22. august 2018

Brugte møbelklassikere


Jeg elsker at se programmer med brugte ting, som fx hvor nogen skal ud og kigge efter brugte møbler eller andre brugte ting.

Det er blandt andet sådan, at jeg har lært en masse kendte mærker at kende indenfor møbler.

Hos Lauritz.com har de et stort udvalg af brugte møbelklassikere

De har blandt andet møbler indenfor Arne Jacobsen. Der har de skalstolene "Myren", kontorstole og skriveborde. De har også møbler indenfor Børge Mogensen. Der har de blandt andet borde og stole.

De har også møbelklassikere som skænke i fx palisander, vitrineskabe og gyngestole.

Jeg er vild med mane af møblerne fra Arne Jacobsen. Jeg kan rigtig godt lide deres "syvere" stole, og der er også nogen flotte kontorstole fra Arne Jacobsen. Jeg kan bare godt lide designet på Arne Jacobsen, og så er møblerne kendt for deres gode kvalitet. Ja, de er også kendt for at være dyre, men deres møbler holder også i rigtig mange år. Ikke "kun" 5 år, men de kan holde i rigtig mange år.

Når man køber møbler indenfor kendte mærker, så skal man være forsigtig, da der er nogen, der prøver at snyde en med kopivarer. Men hvis man handler hos Lauritz.com, så kan man være helt sikker på, at det ikke er kopivarer. Inden at de sætter ting til salg, så har de en ekspert, der vurderer, om varen er ægte, om den har nogen skader, og om hvor meget den er værd.

Så kan man trygt handle hos Lauritz.com hvis man er på udkig efter nogen brugte møbelklassikere(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar