tirsdag den 31. juli 2012

Nye Trip Trap ting til samlingen

Jeg og Casper kan godt lide ting fra Trip Trap.
De har så mange smukke ting.

Det endte med, vi ikke tog i dyrehaven, da det begyndte at regne.
Vi tog i Rosengårdscentret, hvor vi var i Inspiration, hvor Casper fik købt noget nyt til vores Trip Trap samling.


Denne smørkniv til 50 kr.


Disse 2 måleskeer.

Er helt vilde med disse ting, han fik købt.

En ny ting er, man kan bruge sit matas clubkort i bla. Inspiration.
Men min søster har mit, så jeg gik glip af en del point, men jeg skal ned og have hørt om, om jeg kan få et nyt af de små medlemskort, som man kan give til sine venner.

Er der nogle af jer andre, der er vilde med Trip Trap(:?

Kram Heidi(:

3 kommentarer:

  1. Hej. Skal vi være faste læsere hos hinanden??
    Følger dig når du følger mig:-)
    God blog.
    Min blog hedder: Livas modeblog

    SvarSlet
  2. Hej. Jeg har en spørgerunde igang og jeg ville blive rigtig glad hvis du måske kiggede forbi og stilte et par spørgsmål ;-)

    www.bloggingbymilla.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Liva: Jeg vil meget gerne følges.

    Camilla: Kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet