fredag den 27. juli 2012

Masser af vand

Nu når det er så varmt, er det endnu mere vigtigt at huske at drikke en masse vækse. bla. vand.
Vand slukker tørsten i forhold til cola. ( Siger ikke, I ikke skal drikke cola, fordi jeg er selv colaholiker, så jeg drikker meget cola. Men i denne varme drikker jeg meget vand.)

Men samtidig er vand også godt for ens hud, så det er bare et plus(:
Men er vigtigt, vi får meget væske i løbet af sådan en varm dag, ellers har kroppen svært ved at komme igennem dagen.
Man kan blive svimmel, hvis man ikke drikker nok væske.
Selvom man ikke føler sig tørstig, er det godt lige at tage et glas vand alligevel.

Nogle glemmer simpelthen at drikke, fordi de lige er i gang med noget andet.
Så er det vigtigt, man har en flaske vand med fx, hvis man ikke er hjemme, så man hurtigt kan tage noget at drikke.

Er vigtigt, vi husker os selv på at drikke rigeligt med vand i denne varme. Og igen drik lidt vand alligevel selvom man ikke føler sig tørstig.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Så er jeg fast læser - dejlig blog :-)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg er nu også blevet fast læser ved dig(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Der står ved mig at jeg er fastlæser, men jeg kan ikke se du er blevet fastlæser :-).

      Slet
  3. Ej hvor underligt, fordi har det samme problem med din blog. Kan se jeg er fast læser på min blog, men når jeg går ind på din, kan jeg se, jeg ikke er meldt som fast læser.

    SvarSlet