lørdag den 7. juli 2012

Mit daglige make up

I dette indlæg kommer I til at se det make up, jeg bruger til hver dag.
Det er lidt forskelligt hvor meget eller hvor lidt, jeg bruger.
Når jeg er herhjemme, bruger jeg ikke make up.
Så det er kun, hvis vi skal ud og handle, besøge nogen osv.
Men dette er til hverdags brug og ikke festbrug, hvor man skal være lidt finere. Det kommer I til at se i et andet indlæg.



Jeg bruger altid mascara og eyeliner.
Macaraen er fra Rimmel og eyelineren fra L'oreal Paris.


Nogle gange vælger jeg så at bruge øjenskygge, og det er altid den her.
Den er fra Rimmel. Så nogle gange bruger jeg Roll On med farve fra Garnier til under øjnene, eller hvis jeg har en prik osv.
Og nogle gange vælger jeg at tegne mine øjenbryn op.
Det er forskelligt fra, om jeg har lyst/gider at bruge disse ting.

Så det er meget "naturligt" Bruger ikke det vilde make up til hverdag.
Men til fester kan der godt komme lidt kridtmaling i hoved.
Men det får I at se en anden gang(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar