torsdag den 19. juli 2012

Simba i Ude og Hjemme

Jeg fandt ud af igennem min venindes kæreste, at Simba er med i Ude og Hjemme i denne uge under Styr På Dyr.

Jeg skyndte mig straks op på tanken for at købe bladet.


Jeg var også med i sidste uge med et billede af Fox og Freja.
Det indlæg kan I finde lige Her

+ Fox er med i Vi Med Hund bladet idag.
Det er virkelig fedt, og jeg er så stolt<3
Jeg elsker at se de billeder og historier trykt, som jeg sender ind til aviser/blade.
Tanken at vide, at der er andre, der ser det, gør mig glad.
Nu skriver jeg denne historie under "Mine historier."
Også det med Fox og Freja.
Under "Mine historier."  er der ikke skrevet de 2 gange op, hvor Fox har været med i Vi Med Hund, fordi det er kun billede med meget lidt tekst. Har også været i tvivl, om jeg skulle skrive billede med lille tekst af Fox og Freja på listen, men det har jeg gjort.
Der kan I bla. også se, hvilke andre steder, jeg har været med i.
Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Najs. :) Har selv en lille hittepige, Cleo, som har været både i avis og TV. Hun blev reddet af mig og gemalen efter at have været på egen pote et halvt år. Hun viste sig så at være 14 år og fra Tyskland. Vild historie, ik? Hun kom hjem, men er nu kommet retur til os, da hun ikke kunne falde til i Tyskland efter at have været væk. Læs evt. om hende på min blog under 'Cleo-the-cat'. http://line-walking-on-a-thin-line.blogspot.dk/

    Tak for dine dyrehistorier. Elsker billederne og historierne, ugebladene får ind. Så tak for det og for kigget her på bloggen. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Ja, det er da ret vildt. Men er godt, du reddede hende(:

    SvarSlet