mandag den 23. juli 2012

Snart den store dag

Imorgen er det den store dag, hvor jeg skal til køreprøve.
Jeg har lige været ude og køre. Det gik okay. Vi fik øvet rundkørsel og venstresving.
Men jeg er virkelig nervøs for imorgen. Jeg prøver helst ikke at tænke på det.
Da jeg cyklede hjem idag, mødte jeg min farbror og min ene kusine. Var hyggeligt lige at sige hej til dem.

Igår grillede vi jo ved min lillebror. Og det var rigtig hyggeligt. Vi fik lækkert mad.
Bagefter spillede vi spillet "Partners."

Nu vil jeg snart ligge mig ud i solen og nyde det gode vejr, og så håbe på jeg får lidt farve(:

1000 tak til alle der har deltaget i min nye give away.
Hvis I andre ikke har gjort det endnu, kan I gøre det lige Her
Man kan vinde et gavekort på 250kr til en smykke hjemmeside.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar