søndag den 15. juli 2012

Freja

Idag har vi været nede ved Frejas grav 2 gange.
Her før var vi nede med blomster.


Simba der ligger ved Frejas grav.


Har dårlig samvigtighed, fordi der går nogle gange nogle dage, hvor jeg ikke tænker på Freja, og det betyder, vi ikke kommer så tit ned til hendes grav, og det har jeg det skidt over.

Idag da vi var dernede første gang, gik det op for mig, at hvis hun havde levet idag, ville hun jo være blevet større. Måske ville hun være på størrelse med hendes søster.
Og har svært ved at forstille mig Freja så stor. Men jeg ville have elsket at se hende være blevet voksen.

Jeg savner hende så meget, at det gør helt ondt indeni.
Nogle gange fatter jeg ikke, at hun er væk.
Men jeg er så taknemmelig for, at jeg har de 3 andre dyr.
De betyder alt for mig<3

Men det er bare så hårdt for mig.
Føler mig nogle gange hjælpesløs. Med hvordan skal jeg klare dette her?
Hvordan skal jeg holde denne smerte ud?
Hvordan skal jeg komme igennem det her?

Men da vi var ude og handle idag, fik vi købt nogle smukke blomster til hende.
Simba var med dernede, og det kan I se på det første billede(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar