torsdag den 19. juli 2012

Hyggelig morgen

I morges var jeg tidligt oppe, fordi jeg skulle være sammen med min veninde, Camilla.
Vi tog i Rosengårdscentret og spiste morgenmad.
Det var så hyggeligt at være sammen med hende igen, og vi fik talt om en masse forskelligt.
Vi har aftalt, vi snart skal ses igen, og det glæder jeg mig til allerede(:
Men jeg var virkelig træt, da jeg kom hjem, og jeg gik i seng og sov lidt mere.

Imorgen skal jeg ud og køre i 2 timer. Jeg glæder mig. Jeg håber, det går bedre imorgen(:
Er ret nervøs pga. jeg skal til køreprøve på tirsdag.

På søndag skal vi ud og grille ved min lillebror og stedbror.
Min stedsøster og hendes kæreste kommer også. Og så sørger vi hver især for noget af maden.
Jeg håber, det er godt vejr, så vi kan sidde udenfor, men har hørt, det skulle blive 20 grader eller lidt mere på søndag. Så håber(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar