torsdag den 26. juli 2012

Det skønne vejr

Hvor er det skønt med så godt vejr(:
Har igen idag ligget og solet mig. Og er blevet endnu mere brun. Mmmm elsker det.

I år bruger jeg solcreme. I mange år har jeg ikke ville bruge det, fordi jeg havde den ide, at når man brugte solcreme, så blev man ikke brun, så det ville jeg ikke.
Men i år da min ansgt udviklede sig, blev jeg endnu mere bange for at få kræft, og sidste år stoppede jeg med at tage solarium ( eller var det forrige år.)
Så i år er jeg den flittige bruger af solcreme.

Jeg nyder virkelig det gode vejr, vi har i disse dage. Er så dejligt at gå lange ture med Casper og Fox i dette skønne vejr(:

Håber, I nyder vejret lige så meget som mig(:

Kram Heidi(:

5 kommentarer:

  1. Gid jeg kunne nyde det mere, men er desværre på job :(

    http://nataschacoester.blogspot.dk/2012/07/give-away-part-two.html

    SvarSlet
  2. Kan som erfaren soldyrker og solarie bruger fortælle dig du bliver brun af at bruge solcreme end ikke at gøre det:) jeg bruger endda faktor 6 i solarie også:)
    Solcremen gør su bliver brun i stedet for rød:)

    -Bettina

    Lifeloveandlooks.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Natascha Coester: Ej hvor træls:/

    Bettina: Ja, det har jeg virkelig fundet ud af denne sommer. At man stadig bliver brun(:

    SvarSlet
  4. Jeg begyndte også at bruge solcreme for alvor denne sommer. Jeg synes at man hele tiden hører om folk der får kræft og hvor farlig solen er, så jeg tænkte, nu må jeg hellere passe på. :-)

    Jeg har lige oprettet en blog, kig forbi hvis du har lyst :-)

    http://mylifeashn.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Heidi: Sådan har jeg det nemlig også(:
    Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet