fredag den 6. juli 2012

Den store kærlighed

Mange taler om den store kærlighed. Om at finde den eneste ene. En man kan være 100% sig selv over for.

Ham har jeg fundet.


Casper er min eneste ene. Jeg aner ikke, hvad jeg skulle gøre uden ham.
Han er samtidig min bedsteven. Vi kan lave alt sammen, og det synes jeg også, kærester skulle kunne.
Jeg nyder at være sammen med ham, og lige så snart han er trådt ud af døren, savner jeg ham, og det gør jeg virkelig.
Jeg kan ikke undvære ham.

Casper støtter mig også utrolig meget. Specielt alt det med angsten. Men også med andre ting.
Fx med bloggen. Jeg fortæller ham tit, hvor mange læsere, jeg har, hvor mange sidevisninger, jeg har.

Jeg har det sådan, at jeg virkelig vil gøre alt for Casper.
Han er virkelig det vigtigste i mit liv, og han betyder alt.
Jeg nyder hans selskab, også selvom vi sidder og ser en serie. Bare det at han er i huset.

Jeg har aldrig mødt en som Casper<3

Kram Heidi(:

6 kommentarer:

  1. årh det er præcist sådan jeg har det med min kæreste <3 vi har været sammen i over 5 år men det kilder stadig i maven hver gang jeg tænker på ham og ser ham

    maier-bigbeauty.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ej, hvor dejligt(:
    Vi har snart været sammen i 3 år(:
    Og jeg er stadigvæk lige så forelsket i ham<3

    SvarSlet
  3. Hvor sødt, det lyder dejligt! :)))))

    Kig gerne forbi min blog!
    Kys www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Hey, sød blog du har.
    Kig gerne et smut forbi min blog og deltag evt. i min give away som colorboost.dk har været så søde at sponsorere :)

    SvarSlet
  5. Mange tak, Sofie(:
    Kigger forbi din blog med det samme.

    Jenni: Jeg kigger forbi din blog og give away med det samme(:

    SvarSlet