mandag den 9. juli 2012

Tv programmer

Årh øv. Igår blev vi færdige med den danske serie "Broen."
Den var virkelig god. Er dejligt for en gang skyld at se en dansk serie.

Elsker bare, når vi har en serie, som vi er i gang med at se.
Noget jeg ser næsten hver aften er faktisk "Depotjægerne" på tv3 puls. Hvor der er 2 afsnit, som hver varer en halv time. Fra kl. 21.00-22.00. Det er lidt ligesom skattejægerne- et dansk program. Bortset fra jeg synes, dette her er sjovere, og lidt anderledes.

I aften prøver vi en ny ret til aftensmad. Håber virkelig, det smager godt. Så har vi noget nyt, vi kan lave til mad engang imellem. Hvis det smager godt, får I selvfølgelig opskriften.

Jeg mangler ca 30 sider i min bog, og så er jeg færdig med den.
Håber på, at jeg bliver færdig med den en af de kommende dage.

Følger I med i nogle tv serier/tv programmer? Kan være, man kan få noget inspiration.


Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar