lørdag den 21. juli 2012

Væk var han

Jeg lå og sov til middag, og pludselig hører jeg, mens jeg sover halvt, at Casper taler med en ved døren.
Jeg faldt lidt i søvn igen. Så kom Casper og fortalte, at Fox havde været stukket af, uden han vidste det.
Vi har et hul i hegnet, og han havde haft skubbet den ene træplade til side og hoppet ud derigennem.
En dame som også bor her, havde set ham løbe over vejen et par gange, og han var kommet, da hun kaldte på ham. Og så løb han hen til døren.
Han har ikke hundetegn på, da vi venter det med posten, men hun vidste "hvem vi var."
Altså hun har set os lufte Fox.

Der var heldigvis ikke sket ham noget. Men han havde løbet hele vejen rundt om vores bygning for at komme ud til vejen.

Er så glad for, der findes nogle godhjertede mennesker, ligesom hende her der afleverede Fox, og det var et held, at hun vidste, hvor vi boede.
Casper vidste ikke helt, hvem hun var, men jeg har en fornemmelse med, hvem det kan være.
Fordi der er nogle bestemte, der altid hilser på Fox, når jeg lufter ham. Hvis jeg får berkræftet på et tidspunkt, at det er hende, så får hun en flaske vin af os, som tak for at hun afleverede ham.

Glæder mig så meget til at få det hundetegn.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Ååårh jeg kan rigtig godt lide denne her indlæg! Blev endelige min faste læser og jeg bliver Din ! Jeg er også glad for dyr men ikke alle :D

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Jeg bliver fast læser med det samme(:

    SvarSlet