fredag den 20. juli 2012

Jeg er stolt

Jeg er næsten lige kommet hjem.
Jeg har været ude og køre idag med min kørelærer.
Først gik det sådan lidt blandet, men da vi kom på motorvejen, gik det virkelig godt.
Sidste gang jeg var på motorvejen, gik det ret dårligt, men synes jeg slet ikke, det gjorde her.
Jeg vidste præcis, hvad jeg skulle osv. Er glad for, jeg har ham her som kørelærer. Han forklarer det godt.
Så nu har jeg endelig lært det, og jeg er ikke længere bange for at køre på motorvejen(:

Mens vi kørte på motorvejen, fik vi snakket en hel masse. Ikke kun om at køre. Men også "private" ting. Fik hørt hvorfor, han blev kørelærer, hvor han havde boet før. Jeg fortalte, hvor jeg gerne ville bo osv.
Så det var rigtig hyggeligt.

Jeg er rigtig stolt af mig selv, fordi det gik så godt idag(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar