torsdag den 26. juli 2012

Ynglings blade

Jeg er typen, der ikke læser modeblade. Finder det slet ikke interessant.
Når jeg har været ved lægen eller noget andet, hvor jeg har skulle vente, og modemagasiner var det eneste, man kunne læse i, har jeg kigget i dem, og synes ikke, det er spændende.
Ikke for at kritiser andre, der læser det. Jeg går bare ikke så meget op i mode, som andre gør.
Der er en masse fine ting i de blade, og hvis man går op i mode, kan jeg godt se, det er interessant at læse.

Der er nok også nogen, der vil synes, de blade jeg læser er lidt "gammeldags."



Men de blade jeg godt kan lide at læse i er: Ude og Hjemme, Vi Med Hund, Hjemmet, Se og Hør, Kig Ind. Kan bedst lide Ude og Hjemme og Vi Med Hund.

Ude og Hjemme har brevkasser, som jeg godt kan lide at læse. Og de har historier om virkelige hændelser, som jeg også godt kan lide at læse i. Og kan også godt lide at løse lidt kryds og tværs(:

Vi Med Hund, har Læsernes Egne Hunde, hvor Fox har været med 2 gange, og så har de Månedens Hundejer, og en masse historier om hunde og mennesker, og det kan jeg rigtig godt lide(:

Har I et ynglings blad(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg er ret vild med boligliv, sy magasinet, Hendes verden, søndag, Liv og ..... men det er altid dejligt med et nyt blad, ikk??

    SvarSlet
  2. Jo, det er altid rart, når en af ens blade udkommer(:

    SvarSlet