tirsdag den 17. juli 2012

Flere køretimer

Nu har jeg været ude og køre. Jeg var virkelig nervøs. Først talte vi om dæk og motoren.
Vil sige, det gik lidt dårligt med at køre først, men til sidst gik det bedre.
Men jeg skal have i alt 4 ekstra køretimer. (4 timer i alt.)
Det bliver 1600kr. Er lidt dyrt, men sådan er det.
Har også sagt til min kørelærer, jeg har det godt med at skulle have de 4 ekstre timer.
Fordi jeg ved, der er nogle ting, jeg bare skal have øvet på.
Og han mener også, jeg har brug noget mere rutine i nogle af tingene, så det er jeg glad for, jeg kommer til at få. Jeg er faktisk ikke skuffet over mig selv, at det er 4 ekstra timer, jeg skal have.
Jeg vidste, jeg skulle have flere køretimer, men vidste ikke hvor mange.
Tror jeg førhen ville have blevet skuffet over mig selv, men sådan føler jeg det ikke.
Jeg er nu glad nok for det, fordi jeg føler mig ikke klar til køreprøven endnu.

Skal ud og køre på fredag og på mandag, og så tirsdag inden jeg skal til køreprøve.
Jeg skal også på motorvejen 2 gange mere. Og det er jeg lidt glad for, da jeg ikke følte, det gik spor godt sidste gang, jeg kørte på motorvejen.

Nu er jeg virkelig træt, og jeg vil gå ind for at sove lidt.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er utrolig flot, at du "kun" skal køre 4 timer mere før du skal op.
    Du har trods alt været væk fra køreturene i en måned.
    Jeg synes, at du skal klappe dig selv på skulderen :)

    SvarSlet
  2. Mange tak(:
    Ja, det rigtig nok. En månede er virkelig også lang tid, og det kan jeg også mærke.
    Men igen mange tak(:

    SvarSlet