mandag den 30. juli 2012

En rigtig hyggelig dag

Det har været sådan en hyggelig dag med min veninde.
Og hold da op hvor er hendes hund dog sød(:



Her ligger hun oven på Simba.


Hun var bare så lille. Havde ikke troet, hun var så lille.
Kattene var virkelig ligeglad med hende. Havde jeg ikke troet om Simba.
Da Nala fik øje på hende, gik hun hen til hende og snuste og så gik Nala.
Senere hen registrerede hun slet ikke hunden.
Jeg havde troet, Simba begyndte at hvæse, men han var da så ligeglad med hende, som han kunne være.

Min veninde er næsten lige taget hjem.
Var rigtig rart at få set hende igen(:
Og det var dejligt at få min pung igen(:
Min veninde var også med mig ud og køre.

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Hvor er hun fin... se lige min lille Cocio på min blog han er heller ikke større..

    SvarSlet
  2. Ja, hun er virkelig bare sød(:
    Kigger forbi din blog med det samme(:

    SvarSlet
  3. Hvor er de dejlige, min kat er også grå dejlig farve

    SvarSlet
  4. Mange tak(:
    Min anden kat er en blanding af grå og hvid.
    Grå er virkelig en flot farve(:

    SvarSlet